Νοέμβριος 2006 - Ιούλιος 2014: 7,5 υπέροχα χρόνια

   Μου είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό, αλλά νομίζω πως οφείλω ένα τελευταίο αντίο.Τι να πρωτοθυμηθώ;Τις σχέσεις με τους μαθητές μου, που χρόνο με το χρόνο μέστωναν σαν το καλό κρασί; Την συνεργασία μου με τους προπονητές Κατερίνα, Κώστα, Κέλλυ, Νάσο, Βασίλη, Παντελή,Γιώτα , Γιώργο, Στέφανο, Ηλιάνα, Εύη και Λούσιο, που όλα αυτά τα χρόνια με στήριξαν και  μου πρόσφεραν πολύτιμη βοήθεια  στους στόχους, στους οποίους έγιναν βοηθοί, συνεργάτες,κοινωνοί;Τις δύσκολες μέρες των κρύων και των βροχών στα γήπεδα τένις του Ολυμπιακού χωριού;Τις όμορφες μέρες της Άνοιξης και του Καλοκαιριού;Τα τουρνουά που διοργανώσαμε, αλλά και αυτά στα οποία συμμετείχαμε;Τις νίκες, αλλά και τις ήττες;Τα ξενύχτια στα γήπεδα και μπροστά στον υπολογιστή μου;Το βάψιμο των γραμμών των γηπέδων αλλά και των τειχών με την βοήθεια των μαθητών μου;Την εκτίμηση αποτυπωμένη στο πρόσωπό των γονιών των αθλητών μου, αλλά και των ενήλικων μαθητών μου;
    Όλα ένας πλούτος, ανεκτίμητος και ανεξάντλητος!Και είμαι τυχερός που τα έζησα όλα αυτά, γιατί δεν χάνονται, τα κρατώ όλα μέσα στην καρδιά μου! Είναι λοιπόν επόμενο να νιώθω χαρά για αυτά που έζησα, αλλά όμως και λύπη, γιατί αποτελούν πλέον παρελθόν....
.Χαρά και λύπη λοιπόν, που κάνουν μαζί την χαρμολύπη, συναίσθημα που περικλείει μέσα του μια πραγματικότητα που παρά τις δυσκολίες της αποτελεί απαύγασμα ζωής.
     Μόνο ευγνωμοσύνη, μπορώ να νιώσω για τον Φοίβο, που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια και μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω αυτό που αγαπώ, να δημιουργήσω  και να αναπτυχθώ σαν επαγγελματίας και άνθρωπος. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους υπήρξαν μαθητές μου, που μου κάνανε την τιμή  να είμαι προπονητής τους και μου δίδαξαν πολλές φορές, πιο σημαντικά μαθήματα , από αυτά που εγώ μέσα από το τένις προσπάθησα να τους δώσω. Τους οφείλω ωστόσο και μια συγγνώμη, γιατί δεν ανταποκρίθηκα στις φετινές τους προσδοκίες, και ζητάω να κατανοήσουν, πως ακόμα και εγώ δεν πίστευα, ότι θα μπορούσα να πάρω αυτή την απόφαση, κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στιγμή!Βλέπετε, μπορώ να ορίσω μόνο τι και πώς θα πορευτώ εγώ, και αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ικανό να αλλάξει τις συνθήκες, αλλά και τους άλλους γύρω μου. Η επιλογή και η ευθύνη λοιπόν, είναι δική μου , όπως και το κόστος της απόφασης.
   Το παρών  ιστολόγιο  που έφερε τον τίτλο "Olympic Village tennis "Foivos", και διαχειριζόμουν όλα αυτά τα χρόνια, αλλάζει τίτλο. Είναι πλέον "Το παιχνίδι του τένις"  με νέα διεύθυνση http//:gameofftennis.blogspot.gr  και τα θέματα του, πλέον δεν θα αφορούν τον Α.Σ.Ο.Χ "Φοίβο".Θα παραμείνει ωστόσο μια αποτύπωση της πορείας του από τον Οκτώβριο του 2008 μέχρι τον Ιούλιο του 2014, για όποιον θέλει να ανατρέξει στην ιστορία της ανάπτυξής του τμήματος τένις του "Φοίβου". Η θεματολογία του πλέον θα αφορά όσους αγαπούν το άθλημα, και μπορούν να δουν πως στο τένις, όπως και στην ζωή, πίσω από τα καρφιά και τα αποτελέσματα, υπάρχει μια μοναδική ομορφιά, που δεν μπορούν να την αγγίξουν οι ήττες!
                     Αναφορικά με τον λογαριασμό μου στο facebook, που από προσωπικό, τον μετέτρεψα σε σελίδα του "Φοίβου", δεν θα διαγραφεί, αλλά θα επιχειρηθεί επιστροφή στην προτέρα προσωπική του χρήση,(περιορίζοντας το στους πιο κοντινούς "φίλους" )  μιας και δεν μπορεί να συνεχίσει από εδώ και πέρα, να εκπροσωπεί το τένις του Φοίβου.  Η παλινδρόμηση του και η αλλαγή ονόματος αποτελεί  μονόδρομο, αφού η παραχώρηση του θα σήμαινε ταυτόχρονα και παραχώρηση απόρρητων προσωπικών δεδομένων .
   "Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε" λέει ένα παλιό τραγούδι. Δεν πιστεύω πως τελειώνουν όλα τα ωραία κάποτε, όπως συνηθίζεται να λέγεται. Πιστεύω μόνο, πως τα αληθινά ωραία μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο, που εμείς κοιτάμε ,ένα τρόπο πιο βαθύ και ουσιαστικό και έτσι μετατρέπονται σε αναπόσπαστο κομμάτι του προσώπου μας. Ελπίζω να έχω την κατανόηση σας... ...Σας ευχαριστώ όλους πολύ!

                                                                                                                       Νίκος Σωτηρόπουλος









                                       















Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τίποτα δεν είναι ίδιο στο Φοίβο χωρίς εσένα και τα παντα σε θυμιζουν
Ο χρήστης Unknown είπε…
eisai 8eos!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Thanks for all nick...
dimitris or *air jordan*
Ο χρήστης Nikos S είπε…
Εγώ ευχαριστώ Δημήτρη!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Προπόνηση τένις στο σπίτι: Volume I

Ποιό είναι το σωστό μέγεθος λαβής ρακέτας? - grip size.

Οι νικητές του 2oυ Olympic Village tennis Open